TREENER: Katrin Tamsar
KOOLITUSE EESMÄRGID
Koolituse eesmärk on näidata, kuidas alustada teenindusprotsessi efektiivistamist nii, et kliendirahulolu seejuures kasvaks ja organisatsiooni ĂĽldine hoiak muutuks kliendikeskseks. Koolituse tulemusena teate … … kuidas kaardistada kliendi teekonda … mida teie kliendid eriti väärtustavad |
… kuidas kujundada oma organisatsiooni teenindusprotsessi nii, et jõuda suurepärase teeninduseni. … kuidas ja keda, lisaks teenindustiimile, eesmärgistada kliendisuunaliste mõõdikutega. … Koostanud endale Isikliku Arenguplaani õpitu elluviimiseks peale koolitust. |
KOOLITUSE PROGRAMM
Organisatsiooni eesmärgid
|
Teie kliendid
|
Teie kliendilubadusKliendilubaduse väljatöötamine |
KokkuvõteTagasisidering |
KOOLITUSE VORM
Grupi suurus: 12
Koolituse kestus: 0,5 päeva (10.00-13.00)
Osaleja, kes vormistab koolituse lõpuks Isikliku Arengukava, saab koolituse läbimist tõendava tunnistuse.
KOOLITUSE LÄBIVIIMISE MEETODID
Invicta koolitused on üles ehitatud treeningu põhimõttel, st. uusi oskusi omandatakse ning arendatakse praktiliste tegevuste ja isikliku kogemuse saamise kaudu. Selleks, et iga osaleja saaks juba koolitusel oma oskusi maksimaalselt arendada on grupi suuruseks kuni 12 osalejat. Väike grupp võimaldab treeneril tegeleda iga osalejaga personaalsemalt.
Käesolev koolitus sisaldab:
• 75% praktilisi aktiivõppemeetodeid, sh: grupitööd ja individuaalsed ülesanded koos tagasisidega, ajurünnak, arutelud, Isikliku Arenguplaani koostamine.
• 25% lühiloenguid teooriate tutvustamiseks koos treeneripoolsete selgituste ja näidetega elust enesest.
Iga osaleja saab koolituselt kaasa kirjalikud materjalid.
SOOVITUSINDEKS
9,67 (5 osalenu hinnang 10-palli sĂĽsteemis)
TOIMUMISE KOHT JA MAKSUMUS
Koolitus toimub Tallinnas Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses Mektory (Raja 15)
Maksumus: 165 EUR + km
Täiendkoolituse õppekava rühm: Juhtimine ja haldus