SIHTGRUPP
Koolitusele on oodatud töötajad, kelle igapäevatöö üheks osaks on klientidele toodete, teenuste või ideede müümine – seda kas otsese aktiivse müügiga või teenindusprotsessi ühe osana (müüjad, kliendihaldurid, konsultandid, teenindajad jm).
Koolitus sobib nii algajatele müügiinimestele kui ka neile, kellel juba mõningased müügiteadmised ja -kogemused olemas on, kuid kes tunnetavad, et edukamaks saamiseks tasuks veel teadmisi juurde ammutada ning müügitehnikaid harjutada.
KOOLITUSE TULEMUSENA
on osaleja mõistnud, mis teeb müügist ikkagi müügi ja mis on tema rollid selles protsessis ning õppinud ja harjutanud …
- süsteemipäraselt, samas loominguliselt läbi viima müügiprotsessi,
- looma kliendiga hea kontakti ja usaldusliku suhte,
- välja selgitama kliendi vajadused ja kliendile need selgelt teadvustama,
- mõjusalt ja kliendikeskselt tutvustama oma pakutavaid tooteid ja teenuseid,
- ostusignaalide äratundmist ja nendele reageerimist,
- efektiivselt müügivastupanuga tegelema,
- kasutama müügi lõpetamise tehnikaid.
KOOLITUSPROGRAMM
Sissejuhatus
Tutvumine ja koolituse eesmärkide ülerääkimine
Icebreaker
Professionaalse müügitegevuse olemus
Tõelise professionaali tunnused
Õiged hoiakud edu eeldusena
Müüja põhirollid
Suhtlemisoskuse komponendid
Sõnad, hääl, kehakeel ja nende koosmõju
Vaikus ja selle oskuslik kasutamine kliendi mõjutamisel
Müügivestluse ülesehitus
Tootekeskne ja kliendikeskne müük
Müügivestluse etapid, nende järjestus ja olulisus
Eeltöö enne kontakti
Töö iseendaga – eesmärgid, motivatsioon, häälestus
Aja mõistlik planeerimine
Kellele müüa, kellele mitte
Kliendi vastuväideteks ettevalmistumine
Kontakti loomine
Erinevate inimestega hea kontakti saavutamine
Kokkuleppimata helistamine
Positiivse kontakti loomine kohtumisel
Ostja müügiprotsessis
Potentsiaalse ostja vajadused
Ostule väärtuse omistamine
Kliendi vajaduste väljaselgitamine
Küsimuste oskuslik kasutamine
Efektiivne kuulamine
Toote tutvustamine
Toote omadused ja eelised
Toote kasulikkuse väljatoomine
Kliendi ostuvalmisoleku kompamine
Hinnast rääkimine
Kellega, millal ja kuidas hinnast rääkida
Hinna pehmendamise meetodid
Müügivastupanu
Vastuväidete esitamise põhjused
Võimalused vastuväiteid ennetada
Vastuväidete käsitlemise tõhusad tehnikad
Müügitehingu lukustamine (Closing)
Ostusignaalide märkamine ja neile reageerimine
Nõustumise saavutamise erinevad tehnikad
Mida teha eitava vastuse korral
Suhete hoidmine pärast müüki
Müügijärgsed kohustuslikud tegevused
Lisamüükide võimaluste leidmine ja kliendisuhete tihendamine
Kokkuvõte
Treeneri poolne kokkuvõte arenguprogrammist
Isikliku Arenguplaani koostamine järgmiseks paariks kuuks
KOOLITUSE VORM
Grupi suurus kuni 15 osalejat
Koolituse kestus 2 päeva (kell 10.00-17.00).
Invicta koolitustes on oluline koht praktikal – toimuvad mitmed rühmatööd ja arutelud, tehakse rollimänge ja analüüsitakse neid. Praktilised ülesanded võimaldavad saadud teadmiste rakendamist katsetada nn ohutus keskkonnas kogemustega treeneri juhendamisel. Lisaväärtuse annavad sellele koolitusele videoharjutused ja õppefilmid. Iga osaleja saab koolituselt kaasa kirjalikud materjalid, samuti koostab ta endale koolituse lõpuks Isikliku Arengupaani, millele tuginedes ennast koolitusjärgselt edasi arendad.
TREENER
Koolituse viib läbi Lilian Saage.
TOIMUMISKOHT JA MAKSUMUS
Koolitus toimub Tallinn Seaport Hotellis, Uus-Sadama 23, Tallinn. Seminariruum Flint.
Osalemistasu on 440 EUR + km.
“Müügitehnikad” toimub 2.-3.02.2016