Kliendisuhete juhtimine ja arendamine

Kliendisuhete juhtimise eesm├Ąrk on pakkuda kliendile suurep├Ąrast teenindust, et ta ikka ja j├Ąlle tagasi tahaks tulla. Meie koolitustelt saad praktilised t├Â├Âriistad nii kliendisuhete parandamiseks kui ka edukamaks m├╝├╝git├Â├Âks.

Koolitusteemad

 

  • Kliendi rahulolu kasvatamine
  • Klienditeenindusstandardid ja nende v├Ąljat├Â├Âtamise n├Áustamine
  • V├Átmeklientidega koost├Â├Âsuhete arendamine
  • Keerulised olukorrad kliendisuhtluses ja nende lahendamine
  • Aktiivse ja kliendikeskse m├╝├╝gi tehnikad
  • Professionaalne klienditeenindus (otse ja telefoni teel)
 

  • Tulemuslik m├╝├╝k telefoni teel
  • Tulemuslik telefonisuhtlus
  • Suhtlemisps├╝hholoogia
  • Loovus ja selle kasutamine kliendisuhetes
  • Projektijuhtimine
  • Kirjalik suhtlus

N├Ąidisprogrammid

Treenerid

Invicta on Eesti T├Â├Âtukassa koolituskaardi partner

 

PS! V├Áta julgesti ├╝hendust, kui sa ei leia siit endale sobivat programmi – koostame programmi vastavalt Sinu vajadustele!