Kliendisuhete juhtimine ja arendamine

Kliendisuhete juhtimise eesmärk on pakkuda kliendile suurepärast teenindust, et ta ikka ja jälle tagasi tahaks tulla. Meie koolitustelt saad praktilised tööriistad nii kliendisuhete parandamiseks kui ka edukamaks müügitööks.

Koolitusteemad

 

  • Kliendi rahulolu kasvatamine
  • Klienditeenindusstandardid ja nende väljatöötamise nõustamine
  • Võtmeklientidega koostöösuhete arendamine
  • Keerulised olukorrad kliendisuhtluses ja nende lahendamine
  • Aktiivse ja kliendikeskse müügi tehnikad
  • Professionaalne klienditeenindus (otse ja telefoni teel)
 

  • Tulemuslik müük telefoni teel
  • Tulemuslik telefonisuhtlus
  • Suhtlemispsühholoogia
  • Loovus ja selle kasutamine kliendisuhetes
  • Projektijuhtimine
  • Kirjalik suhtlus

Näidisprogrammid

Treenerid

PS! Võta julgesti ühendust, kui sa ei leia siit endale sobivat programmi – koostame programmi vastavalt Sinu vajadustele!