TULEMUSLIK TELEFONIMÜÜK
Koolituse eesmärgid
Koolituse tulemusena:
- õppinud kasutama spetsiifilisi telefonisuhtlemise tehnikaid;
- harjutanud klientidega kontaktivõtmist ja nende vajaduste väljaselgitamist telefoni teel;
- õppinud professionaalselt esitlema tooteid/ teenuseid ja selgitama kliendile nende eeliseid;
- õppinud toime tulema müügivastupanuga;
- õppinud, kuidas saavutada tulemuslikke kokkuleppeid;
- koostanud endale Isikliku Arenguplaani õpitud oskuste praktikasse juurutamiseks.
Koolituse programm
Sissejuhatus
Programmi tutvustus ning eesmärgid
Telefonimüügi olemus ja eelised
Milline peab olema professionaalne telefonimüüja?
Suhtlemisoskuse komponendid
Spetsiifilised telefonisuhtlemise tehnikad
Verbaalsed
Vokaalsed
Müüja rollid
Saadik
Konsultant
Veenja
Kontakti loomine
Eelmüügi tähtsus
Potentsiaalse kliendi määratlemine
Kuidas jõuda otsustajani?
Kliendi vajaduste väljaselgitamine
Küsimuste kasutamine
Kuulamisoskus
Kliendiga kontakti loomine ja vajaduste selgitamine
Müügivastupanu ennetamine
SPIN-tehnika kasutamine müügiprotsessis
Situatsiooniküsimused, probleemküsimused, kaasnevate asjaolude küsimused, eeliste küsimused
Müügivastupanu käsitlemine
Vastupanu põhjuse määratlemine
Käsitlemise tehnikad
Toimetulek müügivastupanuga
Toote/teenuse pakkumine lähtudes kliendi vajadustest
Eeliste müümine
Efektiivne toote/teenuse pakkumine
Kliendi pretensioonid
Mida peab tegema ja mida ei või teha?
Kaebuste “ümberpööramine” müügiks
Telefonimüügisüsteemi ülesehitamine
Kokkuvõtted
Isikliku Arenguplaani koostamine
Koolituse vorm
Grupi suurus: 10 osalejat
Koolituse kestus: 2 päeva (10.00-17.00)
Osaleja, kes vormistab koolituse lõpuks Isikliku Arenguplaani, saab koolituse läbimist tõendava tunnistuse.
Koolituse läbiviimise meetodid
Invicta koolitused on üles ehitatud treeningu põhimõttel, st. uusi oskusi omandatakse ning arendatakse praktiliste tegevuste ja isikliku kogemuse saamise kaudu. Selleks, et iga osaleja saaks juba koolitusel oma oskusi maksimaalselt arendada on grupi suuruseks kuni 10 osalejat. Väike grupp võimaldab treeneril tegeleda iga osalejaga personaalsemalt.
Käesolev koolitus sisaldab:
- 75% praktilisi aktiivõppemeetodeid, sh: arutelud, grupitööd, harjutused, rollimängud, audiolindistused ja Isikliku Arenguplaani koostamine. Iga praktiline tegevus lõpeb tagasiside andmise ja analüüsiga.
- 25% lühiloenguid teooriate tutvustamiseks koos treeneripoolsete selgituste ja praktiliste näidetega elust enesest.
Iga osaleja saab koolituselt kaasa kirjalikud materjalid.
Toimumise koht ja maksumus
Käesolevat koolitus viime läbi ettevõttesisese koolitusena teile sobival ajal ja kohas.
Täpselt teie arenguvajadustele sobiv programm (sh. maht, teemad, rõhuasetused, eel- ja järeltegevused jne) sünnib koostöös teiega.
Täiendkoolituse õppekava rühm: Juhtimine ja haldus