Katrin Tamsar
![]() |
Osalejate tagasiside
• Treener oli elav ja rõõmsameelne ning andis kasulikku nõu. Koolituse ülesehitus meeldis ka, oli vaba õhkkond, kus kõik said sõna võtta. • Äärmiselt meeldiv ja särav isiksus • Veenev, tähelepanelik, kaasav, kuulav • Praktiline ja hea ajakasutusega treening
|
Kompetentsivaldkond
- ettevõtte kliendirahulolu ja teeninduskvaliteedi kasvatamine
- ettevõtte kulude vähendamine läbi teenindusprotsessi efektiivistamise
- teenindusstrateegia loomine
- teeninduseesmärkide seadmine ja juhtimine, nende sidumine ettevõttestrateegiliste eesmärkidega
- teenindusprotsessi kirjeldamine ja juhtimine
Töökogemus
Unimed Kliinikud – Unimed Tallinna kliiniku juhataja
AS Eesti Post (Omniva)- teeninduskvaliteedijuht
FCG Invicta OÜ- treener, konsultant, koostööpartner
Eesti Energia – Energiamüügi teeninduskvaliteedijuht
If Eesti Kindlustus – teenindusprotsessi arendusjuht
ES Turu-uuringute AS – projektijuht.
Heateo Sihtasutus – vabatahtlik
Invictaga 2015. aastast.
Haridus
Tallinna Ülikool – matemaatika-füüsika teaduskond (võrdsustatud magistrikraadiga)
Täiendkoolitus
Juhtimiskoolitus- Invicta
Coachingu programm- Fontes
Meediatreening, avalik esinemine- Darren OÜ
Suurkliendi teenindusprotsess- Aavo Kokk
Esinemisoskused- Self II
Situational Leadership- Ken Blanchard company
Teenindav müük kindlustuses- Trendline